
TANGO CONTEMPORANI DES DE BUENOS AIRES - Juan Pablo Navarro Quintet

16 de maig de 2025
Espai: Auditori Sant Martí
El més destacat del tango contemporani de Buenos Aires arriba a Barcelona. L’Auditori Sant Martí i la Casa Amèrica Catalunya presenten dos concerts el 16 i 17 de maig: Juan Pablo Navarro Quintet i Dúo Seda.
Juan Pablo Navarro Quintet desenvolupa de manera concentrada la incessant recerca feta en format septet. Bandoneó, veu, guitarra, piano i contrabaix creen textures cautivadores que s’enriqueixen amb l’harmonia i el ritme propi de la música argentina, particularment del tango. El quintet explora un ampli espectre de tècniques, moments d’improvisació i estils, que van des del tango tradicional i la música clàssica fins al jazz contemporani i l’experimentació sonora, traspassant els límits dels seu llenguatge musical.
Concert organitzat per Casa Amèrica Catalunya amb el suport del programa Ibermúsicas.
Julia Sanjurjo: veu; Renato Venturini: bandoneó; Juan Pablo Arredondo: guitarra elèctrica; Xavier Gainche: piano; Juan Pablo Navarro: contrabaix i composició.
Preu: Gratuït
16/05/2025
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
TRANSIT PROJECTES S.L. (B59489351) | Av/ Fabregada 22, 3ª planta 08907 l'Hospitalet (Barcelona)
info@transit.es
Centre Cívic
SANT MARTÍ DE PROVENÇALS
Selva de Mar, 215
08020 Barcelona
93 256 57 60
administracio@ccsantmarti.net